perjantai 14. lokakuuta 2016

Höpinähetki

Viileää perjantai-iltaa kaikille! :)

Mulle tuli yhtäkkiä ihan hirveä hinku tulla päivittämään tänne pikakuulumiset! Mun ei alunperin pitänyt kirjoittaa tänään yhtään mitään, mutta kun kirjoitusvimma iskee ei sitä estä mikään. Oon luonteeltani suoraan sanottuna kärsimätön ja kun innostun jostain pitää ajatus päästä toteuttamaan nopeasti. Mieluiten heti... :D Esimerkiksi jos parempi puolisko edes erehtyy sanomaan sivulauseessa sanan "ulkomaille" niin mähän tarraan siihen sanaan yhtä tiukasti kiinni kuin kieli jäiseen tankoon, alan katsomaan lentolippuja ja muistuttelen asiasta seuraavan kuukauden. Onneksi työelämässä osaan harkita ja katsoa asioita eri näkökulmista kun ajatuksen ja toteutuksen välissä on ylempi taho.

(Kuten jo tän postauksen alusta voi päätellä, on tää kirjoitus ihan ajatustenvirtaa eli varautukaa sekavaan tekstiin jossa ajatus pomppii aiheesta A aiheeseen B ja C ja sitten takaisin B:hen. :D)

Kuva: Getting Crafty Stamping

Töissä oon saanut puuhailla jälleen kaikenlaista asiakaspalvelun ohella. Esimerkiksi tällä viikolla kuvasin ja muokkasin kenkäkuvia, kirjoitin blogipostauksen, uutiskirjeen ja Facebook-päivityksiä. Viikko piti sisällään myös uusien tuotteiden koodaamista ja hinnoittelua, sekä liikkeen siivoamista. Kenkäkuvista mun on pakko sanoa sen verran, että on se kyllä välillä hankalaa! Kenkäkuvissa helposti pulmaksi muodostuvat kuvakulmat, sillä jotkin kenkämallit näyttävät helposti kuvissa kunnon monoilta. Ensi kerralla mun on kyllä säästettävä joku monokenkäkuva, että voin verrata sitä täällä blogissa "kunnon" kuvaan :D 







































Kenkämallina toimi toinen Stellan työntekijä ja meillä oli kyllä hauskaa :D Välillä kuvaamisesta ei meinannut tulla mitään kun vaan naureskelimme monokenkä-kuville. Lisäksi kuvaustuokiota tuli pariin otteeseen piristämään koirakaverit, joita selkeästi touhumme kiinnosti :D Ohikulkevat ihmiset näyttivät enimmäkseen hämmentyneiltä kuvaustuokiosta haha.

Koulupäivä mulla on taas ensi viikolla. Koulusta tulikin mieleen, että mun pitäisi alkaa tekemään markkinointisuunnitelmaa jonka pitäisi joulukuussa olla valmis. Markkinointisuunnitelma pitää sisällään kampanjan toteuttamisen ja onneksi kampanja-idea onkin jo takataskussa. Muuten olisin aika pulassa :D

Loppuun vielä pieni infoisku - oon täysin unohtanut puhua valtakunnallisesta Innostu Unelmista-kiertueesta, joka rantautuu 27.10 kello 9-15 Turun Logomoon. Tapahtuma on tarkoitettu 16-29 vuotiaille nuorille, jotka kaipaavat apua tulevaisuuden työkuvioiden suunnittelemisessa. Mä oon tapahtumassa haastateltavana ja ilmoitan tänne vielä tarkemmat aikataulut kunhan saan ne itsekin selville :) Hieman mua jännittää, en edes koskaan oo ollut Logomossa! 

Lisätietoa kiertueesta löydät TÄSTÄ

Nyt mä vetäydyn katsomaan sohvan nurkkaan Vain Elämää ja varaudun itkukohtaukseen, joka on yllättänyt mut joka jaksossa. :D Alan muistuttamaan ihan äitiäni, tää herkistyminen on selkeästi geeneissä. :D

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti