keskiviikko 5. lokakuuta 2016

Muutama sana työpaikasta

Postaus alkaa ihan ohi aiheen, mutta vitsit miten ihanilla syyspäivillä meitä onkaan hemmoteltu! Tai no viime viikko oli kaukana ihanasta kun vettä satoi vaakatasossa, mutta ne päivät ovat onneksi jo ohi... :D (Miksi mä muuten aina höpisen säästä...? Kai tää on tätä suomalaisten small talkia :'D Seuraavaa postausta en aloita säähöpinöillä, lupaan!)

Mutta nyt itse aiheeseen - eli mun työpaikkaan :) Oon nyt reilun puolen vuoden ajan työskennellyt kenkien parissa - missäs muualla kuin - kenkäkaupassa. Paljastinkin työpaikkani jo aiemmissa postauksissa ja eihän se mikään salaisuus ole, että kenkäkaupan nimi on Jalkineliike Stella :) Tarina työpaikan takana on klassinen; huomasin paikan mol.fi:ssä, lähetin hakemuksen, sain kutsun haastatteluun ja ihmeen kaupalla valikoiduin hakijoiden joukosta työntekijäksi :) 

Kuva: Allposters.com

Jalkineliike Stella perustettiin pari vuotta takaperin ja liikkeestä löytyvät kengät, joissa laadukkuus, mukavuus ja kauneus yhdistyvät. Liike on erikoistunut vaikeisiin jalkoihin ja valikoimista löytyy myös puhtaasti "terveyskenkiä". Suurin osa hyvistä kengistä on kuitenkin naamioitu sievän ulkokuoren alle, sillä usealle naiselle myös kengän ulkonäöllä on merkitystä ;) Usein saammekin kuulla lauseen "miten kenkä voi olla näin hyvä JA nätti?" :D Meillä jokainen asiakas nähdään yksilönä ja huomioimme kengän valinnassa mahdolliset jalkaongelmat ja asiakkaan omat toiveet.



Loistavan tuotevalikoiman ja yrityksen takana seisoo pomoni Tiia - hän on työskennellyt jalkojen parissa jo 20 vuotta ja on suoraan sanottuna nero. Tiia on kouluttanut mustakin kunnon jalkatietäjää ja pakko myöntää, että tieto lisää tuskaa... Mun kanssa on nykyisin tosi kiva lähteä kenkäkaupoille, koska oon "aika" tarkka heheh. Jos siis näätte vaaleahiuksisen tytön testailemassa kenkien kiertojäykkyyttä, irrottelemassa pohjallisia ja mittaamassa kaverinsa jalkoja pohjallisten päällä niin se olen todennäköisesti minä... :D



Asiakaspalvelun ohella mun työnkuva pitää sisällään muun muassa sosiaalisen median päivittämistä (Facebook, Instagram, kotisivut...kuvaan myös kuvat sosiaaliseen mediaan ja postauksen kenkäkuvat olen itse ottanut :)), uusien tuotteiden tarkistamista ja koodaamista, hinnoittelua, tuotteiden tilaamista ja yleisen järjestyksen ylläpitämistä. Jokainen päivä on erilainen ja koskaan ei tiedä mitä päivä tuo tullessaan. :D Työ Stellassa on tuonut mulle ihan mielettömiä mahdollisuuksia ja kokemuksia, joista ihan ensimmäisenä pomppaa mieleen sisäänostomessut Tukholmassa. Päivä oli pitkä ja rankka, mutta myös unelmien täyttymys. Oli mielenkiintoista nähdä ensi kevään/kesän tuotteita ennen muita ja pohtia yhdessä Tiian kanssa minkälaiset tuotteet meillä myyvät.

Pikselöitynyt kuva mutta eiköhän sisäänostomessujen fiilis välity! :D Tiia hääräsi kameran takana :)

Tässä on mun työnkuva tiivistetysti :) Kirjoitan muuten myös Jalkineliike Stellalle blogia, joka löytyy osoitteesta www.jalkineliike.fi/blogi .Blogissa jaamme yhdessä Tiian kanssa vinkkejä muun muassa kenkienhoitoon ja päivittelemme liikkeen kuulumisia. :) Käykää kurkkaamassa! Muut Stellan sosiaaliset mediat, joiden parissa hääräilen, ovat listattuna alla :)

Ensi kertaan! :)

Jalkineliike Stellan Facebook: www.facebook.com/jalkineliikestella
Instagram: jalkineliike

Kotisivut: www.jalkineliike.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti