perjantai 3. helmikuuta 2017

Valmistujaistunnelmia

Tuntuu hullulta, että noin vuosi sitten astelin ensimmäistä kertaa pitkin Old Mill-keskuksen käytäviä. 

Ja nyt keskiviikkona poistuin rakennuksesta - käsissäni myynnin ammattitutkinnon paperit.

Miten nopeasti voi aika mennä?


Vuosi on ollut opettavainen. Olen saanut työskennellä yrityksessä, jossa mulle on uskottu paljon vastuuta ja annettu mahdollisuus kehittyä tarjoamalla erilaisia työtehtäviä. Ensimmäistä kertaa olen saanut olla mukana kasvattamassa pienen yrityksen näkyvyyttä kirjavassa "nettiviidakossa" ja päässyt tuottamaan sisältöä eri sosiaalisen median kanaviin. Lisäksi olen kehittynyt myyjänä ja oppinut ymmärtämään entistä paremmin erilaisia asiakasryhmiä. Kaikelle opitulle mun täytyy varmaan kirjoittaa oma postaus, niin paljon olen päässyt hääräilemään uusien asioiden parissa! :D

Opiskelu työn teon ohella on tukenut kehittymistäni ja antanut mulle uusia ajatuksia työelämään. Kuluneen vuoden aikana olen saanut kuunnella useita inspiroivia luennoitsijoita aina visuaalisesta markkinoinnista verkkokaupan kulmakiviin ja myyntityöhön. Luentojen jälkeen pää on ollut täynnä ideoita, joita vain haluaisi päästä toteuttamaan. Ja töissä niitä ideoita ollaankin lähdetty työstämään yhdessä esimiehen kanssa.

Iso kiitos kuluneesta vuodesta kuuluu itse Into(o)ilijoille Maaritille ja Sarille, jotka laativat monipuolisen opetussuunnitelman ja auttoivat meitä opiskelijoita ymmärtämään digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan moniuloitteista maailmaa yhä paremmin. Maarit ja Sari ovat omasta mielestäni loistava esimerkki jatkuvan kehittymisen merkityksestä muuttuvassa bisnes-maailmassa, joka ei tänä päivänä koskaan nuku. Viimeisenä koulupäivänä he paljastivat laajentavansa Coruu-bisnestään aina Japaniin saakka - upeaa eikö totta? <3

Viimeinen koulupäivä ei kuitenkaan tarkoita blogin loppua, vaan kirjoittaminen jatkuu (ainakin) toukokuulle saakka. Tulevissa postauksissa tulen muun muassa kertomaan ajatuksiani tulevasta, listaamaan oppimiani asioita ja höpisemään tutusti arjestani.

Tämä postaus on hyvä päättää luokkakuvaan, joka otettiin Old Millin rappusilla. Kukaan ei kävellyt tikkaiden alta, eli hyvä onni vuodelle 2017 on taattu! 




                                  *ryhmäkuva: Maarit Fellmanin puhelimesta, kiitos kuvan napanneelle naiselle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti