keskiviikko 10. toukokuuta 2017

Mitä mulle kuuluu?


Heippa pitkästä aikaa! Tuntuu hassulta, että viimeksi oon päivitellyt ajatuksia pääsiäisenä - niin se aika rientää. Kuluneiden viikkojen aikana oon lomaillut, nauttinut elämästä ja rentoutunut ennen uuteen työhön siirtymistä. Uusi työ alkaa huomenna ja pakko myöntää, että kyllä jännittää! Ensimmäinen omaa alaa vastaava työpaikka on aina jännittävä askel kohti unelmien ammattia. Kuten aiemmin sanoin, yhdistää uusi työ sekä matkailualan että myyntityön. Oon todella onnellinen, että mut valittiin tehtävään ja pääsen toteuttamaan oppimaani käytännössä. Kerron fiiliksiä ensi viikolla, jolloin on myös aika hyvästellä oppisopimus-blogi. Toivon mukaan Turun Oppisopimustoimisto jatkaa oppisopimuksesta bloggaamista myös tulevaisuudessa - mielestäni paras asiakaspalaute mitä koulutuksesta voi lukea, on itse opiskelijan kirjoittamaa tekstiä :-) 

Aivoni ovat täysin lomavaihteella ja oon kiitollinen, että uusi työ alkaa kevyesti kahden päivän työviikolla :'D Ensi viikolla pääsen kunnolla työntouhuun täysipäiväisen viikon ansiosta. Odotan innolla! Samoin odotan, että pääsen kruisailemaan uljaalla kauppakassi Fordillamme ympäri Turkua. Suoritin nimittäin ajokortin loman aikana ja nyt mulla on jälleen ajolupa. Tällainen vinkki vitonen kaikille vaihtoon lähtijöille, että muistakaa suorittaa se 2.(ja nykyisin myös 3.) vaihe ajoissa. Itselläni umpeutui ajolupa, koska viihdyin vaihdossa turhan hyvin ja unohdin suorittaa toisen vaiheen ajoissa.... no mutta, nyt on kortti taas taskussa ja kelpaa hymyillä ratin takana :)

Ihanaa alkavaa kesää kaikille lumisateesta huolimatta <3 Ensi viikkoon! Ensi viikolla myös kuvia postauksessa, nyt päivitän blogia lennosta iPadilla ja kuvat menivät ihan miten sattuu niin päätin jättää kuvat suosiolla pois :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti